Akcesoria i odzież motocyklowa

Daj znać, czym się interesujesz i w jaki sposób lubisz spędzać wolny czas, a być może znajdziesz tu kogoś, kto podziela Twoje pasje.
Awatar użytkownika
Nasif75
Posty: 0
Rejestracja: 04 lip 2022, 16:02

Akcesoria i odzież motocyklowa

Post autor: Nasif75 »

Cześć forumowicze. Polecacie może jakichś konkretnych producentów odzieży i akcesoriów motocyklowych? Jestem nowicjuszem, a chciałbym się wyposażyć i ubrać w coś porządnego ;) Obecnie poluję między innymi na rękawice held, ale przydałyby mi się też buty i kilka innych rzeczy. Na jakie marki powinienem zwrócić uwagę? I w jakich sklepach przeglądać oferty?
Frank454

Re: Akcesoria i odzież motocyklowa

Post autor: Frank454 »

Jeśli chodzi o akcesoria motocyklowe, to ja ostatnio doceniłam pastę na zarysowania, która bardzo dobrze się u mnie sprawdza. Pasta K2 naprawdę pomaga pozbyć się zarysować. Dowiedziałem się o niej czytając artykuł: https://automoc.pl/jak-to-zrobic/zabezp ... oj-lakier/ Znacie ten serwis?
Manuel77

Re: Akcesoria i odzież motocyklowa

Post autor: Manuel77 »

Ciekawy temat Frank454, też używałem tej pasty, ale mam wrażenie, że za długo się to nie utrzymuje. Jak Ci się wydaje? Mi się niedawno auto zepsuło i w sumie nie ma sensu już go naprawiać, bo naprawdę droższa niż auto. Przesiadłem się na motocykl. Poza tym mogę polecić Wam mega podróże motocyklowe, bo to była naprawdę świetna przygoda. Pierwszy raz byłem motocyklem za granicą, ale na pewno nie ostatni!
Gaduła

Re: Akcesoria i odzież motocyklowa

Post autor: Gaduła »